wtorek, 2 sierpnia 2011

,,Ja kocham ten stan''

Cześć! :) Chciałabym wam powiedzieć, że będę zmieniała wygląd bloga. :) Więc jak zobaczycie coś innego to się nie przestraszcie hehehe.U mnie dzisiaj w końcu ładna pogoda, a was jaka? Dziś chyba pojadę nad morze, raczej tak, ale więcej będziemy łazić po budkach niż na plaży. Szkoda.
Wczoraj byłam w trójmieście i łaziłam po galerii handlowej. Kupiłam sobie jeden sweterek, jedną bluzeczkę, spodnie. ;) Wszystko w H&M. Oczywiście zaszłam też do empiku i kupiłam sobie płytę ,,aleSZOPKA". Jest świetna! :))).

Tutaj piosenka ,,Grawitacja", oczywiście Steczkowskiej ♥, z pierwszej płyty Justyny czyli ,,Dziewczyna Szamana", miłego słuchania ;*




Sto lat dla naszej piosenkarki Justyny Steczkowskiej obchodzi dzisiaj urodziny! ;)Wszystkiego naj ;))

Dziękuje za aż 32 komentarze, jesteście kochani ;**
Teraz będę zmieniała wygląd bloga, napiszecie jak już będzie gotowy co o nim sądzicie, czy wam się podoba itd ;*
Do następnej noty ;)
Miłego dnia ;)

11 komentarzy:

  1. nowy wygląd jest ciut klaustrofobiczny ;) wow byłam kiedyś w trójmieście ;) chętnie pojechałabym znowu ;) zapro do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta szata graficzna . xD

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ładna pogoda ;). Fajny jest nowy wystrój.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam , oj tam :))
    nowa notka :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś skąd ma bluzkę w mojej notce ;)
    Ja ją dostałam ;)

    Czekam na nowy wygląd bloga :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;) Ja osobiście za piosenkami J. Steczkowskiej nie przepadam ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie pada , pada i pada . Wczoraj nawet od burzy internetu nie miałam do teraz . ;d
    Pozdrawiam , zapraszam do mnie . ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz, już wróciłam, więc zapraszm ponownie ; )

    OdpowiedzUsuń