sobota, 3 września 2011

Jest jak jest.

Siemka. Kurcze u mnie jest teraz tak całkiem inaczej. Teraz nie mam czasu, aby wszystko opisać i w ogóle. Zaczęła się szkoła. Pierwszego dnia już zapowiedziane 2 kartkówki+zadania domowe. ;| Za to u nas w szkole zmieniło się to, że mamy szafki. Takie metalowe na holu. Mam u góry z czego się bardzo cieszę ;). Dziś ogólnie chciałam wam powiedzieć o rozdaniu u Justyny, a więc zaczyna ;D.
Rozdanie pod linkiem : http://brill-brill.blogspot.com/2011/08/rozdanie-kosmetykow-urodziny-bloga.html . Serdeczne was tam zapraszam. ;] Fajne nagrody ; ).



Pa Kochani ;*

4 komentarze:

  1. Macie szafki ?! Ale Wam zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie, że macie szafki! pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam szafki u mnie w szkole:);p ale u nas były cały czas;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja chce szaaaafki!!! Zapraszam: juliabloger.blogspot.com <--- nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń