piątek, 29 lipca 2011

Muzycznie.

Cześć Kochani! Właśnie mam chwilkę wolnego czasu więc postanowiłam do was napisać :). Sedze i popijam zieloną herbatę malinową. Dziś nic nie robiłam, wszystko przez pogodę. Nie mogę się doczekać już słońca, a wy? Moja wieś jest oddalona od morza ok.30km. Zawsze można wsiąść do szyno busa i nad morze. Coś wspaniałego. Jeśli się nie mylę to byłam dopiero ze dwa razy. Raz na koncercie Dody, a raz z koleżankami i kolegami. Dorota jak Dorota zrobiła szoł, ale moim zdaniem kopia Lady Gagi. Bywa.., jednak nie bawiłam się na nim jakoś świetnie, bo ta muzyka nie jest w moim typie i sama Doda też nie...

Nie wiem czy wiecie jestem wielką fanką Justyny Steczkowskiej. 25.05.2011 minął rok czasu. Ten dzień był wspaniały. Nie mogłam być na żadnym koncercie ponieważ, Justyna jest teraz w ciężkich chwilach, któraś osoba jest chora ( nie wiem na co i kto). Nie jest to żaden wymysł Justyny ponieważ sama w swoim imieniu prosi fanów o wsparcie. Co do mojej rocznicy, napisałam do niej lis. Opisałam w nim wszystko co uważałam za ważna. Listu jednak wam nie ujawnię, bo chce aby pozostał dla mnie i dla Justyny. (chodź i tak jest zamieszczony na pewnej witrynie, ale nie każdy o niej wiem) List był naprawdę długi. Dzień po wysłani dostałam wiadomość od administratora strony, że list wysłał się tylko częściowo. Poprosił mnie, abym wysłała go jeszcze raz na inny e-mail. Wysłałam i 27 lipca o godzinie 23:56 dostałam odpowiedź od samej gwiazdy.

Oto list od niej:




Justyna Steczkowska:
Kochana dziękuję Ci za ten piękny list… właśnie mi pomogłaś pisząc te słowa :) Każdy z nas ma chwile zwątpienia w swojej pracy i ja też nie jestem od nich wolna… ale teraz jest mi już znacznie lepiej :) To niezwykłe, że czasem, tak po prostu wypowiedziane z serca słowa, lub zaśpiewana piosenka, mogą zrobić dla drugiego człowieka tak wiele… Dziękuję Ci… JS
P.S. Pozdrów rodziców ode mnie najserdeczniej jak potrafisz. To super, że towarzyszą Ci w Twojej pasji. Wspaniale mieć takich rodziców!


Dla mnie to coś wspaniałego dostać taki list. Jeśli chodzi o jej słowa "właśnie mi pomogłaś pisząc te słowa" Chodzi o to, że zapytałam się czy w jakikolwiek sposób mogę jej pomóc w tej trudnej sprawi, chodziło o tą chorobę.

Co sądzicie o tej piosence? Ja ją kocham. ♥♥♥




Teraz już uciekam. Musze się odwdzięczyć za wszystkie komentarze ;*.
Pa ;)

Zapomniała. Biorę udział w rozdaniu. ;)

33 komentarze:

  1. U mnie jest bardzo ładna pogoda , słoneczko świeci i jest cieplutko :)
    Też bym chciała mieszkać blisko morza :) hehe a nie gór ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. skubana jesteś :)
    dziękuję :)
    obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  3. wiadomość od Justyny Steczkowskiej :d

    OdpowiedzUsuń
  4. a jesteś pewna, że to od niej?;p

    Justyna ma wielki talent, ale niestety go nie wykorzystuje. co to za piosenka? TAK się śpiewa!

    http://www.youtube.com/watch?v=0Rd-5wWxPwE

    OdpowiedzUsuń
  5. bo w Buenos zaprezentowała wspaniały głos i warsztat, a na co dzień robi muzykę, która wg. mnie zupełnie nie pasuje do jej głosu i możliwości, śpiewa takim cienkim głosem, na falsecie, a widać, że jak chce, to może. i piosenki ma takie sobie, choć nigdy nie próbowałam ich zgłębić. może dlatego, że nie nie zainteresowały.
    szkoda, bo to Buenos to poezja w jej wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie jest w takim stylu jaki wg mnie do niej zupełnie nie pasuje. jej możliwości nie są wykorzystane w 5%. naprawde, to nie jest dobre, jak na nią.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog . ;D
    dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pogoda beznadziejna ;

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog:)
    nie jestem fanką Justyny, ale ta piosenka jest świetna :)

    Pozdrawiam + dodaję do obserwowanych :P

    OdpowiedzUsuń
  10. to na pewno J ustyna pisała ? jeśli tak to fajnie masz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na ogół słucham różnej, ale poezja śpiewana, piosenka turystyczna i muzyka gospel są w tym momencie ponad wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajowo, szczególnie poezję śpiewaną polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie masz ja żeby jechać nad morze to musze na 2 koniec polski jechać.;d
    ___

    Mój aparat to nikon d3100.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, nie znałam tej piosenki:P
    Dlatego też lubię zaglądac na inne blogi, bo mogę poznac nowe rzeczy, piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie !! :))
    ładna piosenka i powodzenia na rozdaniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Noo polecam.:)
    Ale wiadomo są lepsze.;D
    Ale mi jak na razie lepszego aparatu nie potrzeba.;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci bardzo:)
    I również zapraszam często na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aha.;D
    To tak jak mnie.;D
    Bo bardzo lubie robic zdjecia.;D:P

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się twój blog ;))
    dodajemy??

    OdpowiedzUsuń
  21. mm, fajnie dostać taki list :)
    tak, to Łeba. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje kontaktu z Justyną . ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Łoł, to ja chyba też napiszę do jakiejś gwiazdy ;DD
    Co do Dody, też uważam, ze zrzyna od Lady Gagi, w sumie ostatnio zauważyłam, że większość polskich wokalistek tak robi.
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze się nie nazywamy, ale nazwiemy się jak będziemy mieli większy repertuar:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam cię do : Trzy rzeczy które chciałabym aby wpadły w moje rece

    http://natalka-poleca.blogspot.com/2011/07/trzy-rzeczy-ktore-chciaabym-aby-wpady-w.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow...genialnie,ze odpisała Ci na twój list ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale, że Ci odpisała. Ja wolę jej starsze piosenki, te nowe już nie bardzo. Pozdrawiam L :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubie ta piosenke, choc nie przepadam za Steczkowska ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie, że dostałaś od niej odpowiedź! niektóre gwiazdy nie raczą nawet przeczytać listów od fanów...

    OdpowiedzUsuń