piątek, 15 lipca 2011

Holiday :)

Cześć Kochani! ;**

Notka będzie krótsza niż te dwie niżej, bo mi się jakoś nie chce pisać takich notek dłuższych. sorka. Wybaczycie mi? ;.>

W te wakacje niby jest nuuda, ale jak sobie pomyślę co już robiłam to jest fajnie ;DD
Była okazja i pojechałam do Paryża. Fajnie było, nawet bardzo. Myślałam, że będzie gorzej, ale było czadowo ! ;D Kupiłam sobie piórnik już do szkoły, torbę, lustereczko małe i jeszcze takie małe wieże Eiffla i takiego murzynka, który umiał polski, ale chyba tylko słowa które znał to było  1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 i słowa za i Pani ;D. hehe

Byłam dziś nad morzem. Spaliłam sobie plecy i trosze ramiona, a reszta ciała nic nawet nie widać jakiejś słabej opalenizny ;//. Zakupiłam sobie kolczyki takie fajne, dam wam zaraz zdjęcie. Woda była lodowata i widziałam akcje ratunkową, pierwszy raz. Patrol woła ludzi z plaży, mężczyźni wtedy biegli i robili wzdłuż morza taki jakby sznur. i chodzili żeby znaleźć ciało. Jakoś kobieta zgłosiła to że jej dziecko znikło, ale się okazało, że wcale nie było w morzu. więc dalej później się kąpałam, ale nie długo, bo wada jak już pisałam była lodowata. wrrr. Później poszłam z mamą na taką wielką zapiekankę, była pyszna i taka wielka ;DD, ale dałyśmy rade, zjadłyśmy cała ;D heheheh.

Pochwale się też wam, że byłam na castingu  do wakacyjnej szkoły gitarowej. Nie wiem czy wiecie, ale teraz się dowiecie, że gram już od jakiegoś czasu na gitarze. Podoba mi się to. No i dalej poszłam na casting pierwsze co jak weszłam na sale i zobaczyłam ludzi jacy tam są to od razu chciałam wyjść, tak po prostu podać się, ale się nie poddałam. Zostałam stanęłam w kolejce i nagle przyszedł mój czas, weszłam musiałam stuka pukać w biurko śpiewać i takie różne. Wziął ode mnie telefon. Na drugi dzień dzwoni telefon ja jeszcze spała, ale mnie obudził i poszłam odebrać i do mnie mówi ten koleś, że dostałam się że mógł wziąć tylko osiem osób z 57 (jakoś tak 57) ja taki uśmiech na twarzy. ;)))) Wszystko mi powiedział co i ja i się zapisałam. Zajęcia są indywidualne i są ekstra! ;D Byłam już na dwóch zostało mi jeszcze 6.

Tu macie foto pamiątek z Paryża, biletom nie robiłam fot. Napiszcie co sądzicie o pamiątkach ;))





A teraz fotka tych kolczyków ze sklepu znad morza. ;) Też napiszcie czy wam się podobają i co o nich sądzicie.
One są zrobione...sama nie wiem z czego ;D hahaha jak wiecie to napiszcie w komentarzu. ;)

Muszę się wam pochwalić wczoraj posprzątałam pokój! Jak ktoś mnie zna to wie, że to jest jakieś święto xd. hahaha, a dziś poukładałam w kuferku. Mam w nim biżuterie ;) Teraz che właśnie posprzątać mój pokój tak całkowicie, żeby nie było niepotrzebnych mi rzeczy i takich tam tez żeby nie było ;D heheh.

Ej weźcie mnie obserwujcie okej? ;DDD Ja też będę was obserwowała będzie fajnie ;DD hahahahaha

Znalazłam dziś w necie fajną improwizacje co o tym sądzicie? Ja to uwielbiam xd
http://www.youtube.com/watch?v=vnKN9GtrIcs&feature=related
A w ogóle co sądzicie o Justynie Steczkowskiej? Ja jestem jej wielką fanką taką największą jaką można być. Serio. Niedługo będzie rok. 25.07  będę świętować. hehehe.
Jak chcecie posłuchać oryginału tej piosenki wpiszcie w YouTube Justyna Steczkowska - Za dużo wiesz . I będzie. ;)

kurde nawet mi tu zła godzine opublikowanie pojawia wrr. teraz jest 00:30, a tam pisze jakaś 15.10 czy jakoś tak. Jak to zmienić? ;.>

Ps. Jak tu wstawić filmik żeby było można go już tu odtworzyć?

Baju ;**

22 komentarze:

  1. No pewnie że dodam foty z Chorwacji :D
    Ojjj mnóstwo ich będzie D:

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak wgl to fajnie tu :D
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za komentarz
    Dodaję twój blog do obserwowani ♥
    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej... to dawaj foty jak byłaś w Paryżu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do koszulki to kupiłam ją na targu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ach Paryż ; )) cudowne miasto ; P

    ps. tak naprawdę nie mam pojęcia gdzie zrobiono to zdjęcie, bo jest ona z netu ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się wyświetla źle godzina. ;/
    Nie wiem jak to zmienić.
    Właśnie, dodaj foty z Paryża. ;d

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolczyki:) wisiorek kupiłam w C&A na zimowych wyprzedażach za 5 pln;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paryż- kocham ♥
    świetna torebka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wstawia kod html z youtuba

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta torebka.;D
    ___________________

    A ten aparat kupiłam na allegro.;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega torebka :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pokrowce dostałam w prezencie ;)więc nie wiem.
    Pamiątki z Paryża b. fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm... Paryż. kocham; piękne miejsce. kolczyki fajne. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję bardzo :) za twoją prośbą obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześc! Zostałaś nominowana przeze mnie do One Lovely Blog Award:)
    Więcej u mnie na blogu:
    http://only-i-and-my-world.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyna Steczkowska - wielki talent marnujący się w słabych piosenkach. tak myślę. :)
    opalanie....w tym roku to była jakaś masakra, w Tunezji nie da się wyjść na słońce! siedziałam cały czas w cieniu, a i tak się opaliłam. najgorsze, że nawet kremem nie można się posmarować, bo zostają plamy i smugi;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog ! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. kocie !. dziękuję za komentarz pod notką: szorty ♥

    po ok. 2 tygodniach u mnie nareszcie pojawia się nowy post, może już go czytałaś ?. jak nie to zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń