piątek, 27 maja 2011

blogblogblog.

Cześć. ;) 
Dawno, dawno temu nie miałam bloga, więc nie wiem jak się do tego zabrać. Ahh. Początki są trudne ; ddd. W związku z ogromną chęcią uporządkowania wszystkiego co mnie inspiruje, co uwielbiam, o czym marzę i co kocham postanowiłam założyć własnego bloga Na moim blogu chciałabym poruszać wszystkie możliwe tematy oczywiście w granicach przyzwoitości. Będę pisała zarówno o naszych sprawach, modzie, zdrowiu, TV, urodzie itp.. Sama dokładnie nie wiem. Nie przemyślałam tego. Pisane będzie to co wpadnie mi do głowy. O wszystkim , o moim codziennym życiu , o tym jak się na co dzień ubieram i takie tam.
O mnie :
Zostałam nazwana imieniem Agnieszka, urodzona zostałam 13.05.1997r.. Uwielbiam muzykę pop, a w szczególności utwory w wykonaniu Justyny Steczkowskiej. Interesuję się tańcem, muzyką oraz amatorsko fotografią. Kontakt ze mną nieidealnax333@wp.pl. Kolorem ulubionym jest fiolet, niebieski i róż.
Jestem jaka jestem i nikt mnie nie zmieni ; ). Tak wyglądam, taka dziwna istota ;-dd :



''Tak właśnie myślę 
A myśli chcę poskładać 
To co się stało 
W ogóle się nie zdarz.''

Buziaki ; **. 

22 komentarze:

  1. życze wytrwałości w prowadzeniu bloga ;3
    jak to, czemu niemozliwe ?. <3
    dodasz sie do obserwatorów ?. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię niebieski! :)
    Dziękuję.
    A moja współpraca z Viperą, hmm.. Napisałam do nich z propozycją, podałam adres bloga i różne moje recenzje, obiecałam recenzować wszystko i przedstawiać. Zgodzili się, poprosili o adres i dostałam paczuszkę z 6 kosmetykami (czyli duuużo!), do każdej rzeczy zrecenzowanej na blogu podsyłam im linka :).
    obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pozostał jeszcze jeden przedmiot, chociaż drugiego będę zaliczać aby mieć 100% pewność. Dziękuję i również życzę wytrwałości przy książkach :) Pozdrawiam!

    www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oke ;3 {ja obs.wszystkie blogi prywatnie}

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie ;) zapraszam do mnie: 4seasons-of-fashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wytrwałości :)
    a jak go rozwaliłaś?xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tutaj, ładnei zdjęcie ;) Obserwuję i pozdrawiam <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. aa tańczę wszystko :) uczę się każdego ze styli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe. Różnie bywa. Jak kto woli. Mnie się to podoba u wszystkich ;).
    Powodzenia w prowadzeniu bloga ;D.
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajną masz grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego dodajesz stare zdjęcia ej ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. a tak wgl. jak trafiłaś na mojego bloga ?. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  13. możemy obserwować,ja już! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś moja imienniczką ;P
    powodzenia w prowadzeniu bloga, początki są zawsze trudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda ;PP
    a to był 1 blog, który tutaj odwiedziłaś po założeniu swojego ?. ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. No to witam ogólnie na blogspocie ! ;)
    Dziękuje bardzo ! ;)
    Ojj, wiesz, dla klas 1 i 2 to jest fajne, bo teraz to muszą nauczyciele najniższą ocenę to dwójkę wystawić, z Nami czyli trzecimi klasami jest problem.

    OdpowiedzUsuń
  17. to przesrane strasznie:D ja marzę jeszcze o zwyklym tradycyjnym bo bardzo mi sie podoba:) no mozemy sie obserwowac;D
    wiec obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. aha ;3
    no bo ciekawi mnie jak trafiłąś na mojego bloga ;3
    bo jakby był pierwszym to musiałabyś mnie chyba poszukac przez google, ale jak nie był to pewni kliknełas na mój avek u kogos w komentarzach ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj ;) Boskie zdjęcie. Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń